Novinky v PPC, I. část

Přinášíme I. část přehledu chystaných novinek v oblasti PPC kampaní

 

Delší textové reklamy

Google již nějakou dobu testuje delší textové reklamy ve výsledcích vyhledávání u všech zařízení. Společnost nedávno oficiálně oznámila dostupnost reklam s rozšířeným textem pro inzerenty koncem tohoto roku. Vzhledem k neměnnému formátu reklamy během patnáctileté historie AdWords se jedná o významnou změnu.

Odstranění pravého sloupce reklam umožní zvýšit počet znaků v textu reklamy při zachování jednotné vizuální formy u všech zařízení, s optimalizovanou podobou pro smartphony. Z vylepšení mají benefitovat zejména uživatelé na mobilních zařízeních, pro které je důležité znát obsah webu před samotným vstupem.

Místo jednoho stávajícího titulku o maximální délce 25 znaků bude nový formát disponovat titulky dvěma, do 30 znaků. Naopak, dva popisné řádky se současnou délkou 35 znaků splynou v jeden řádek v maximální délce 80 znaků. Poslední změna se týká viditelné URL adresy. Doména se nastaví automaticky z cílové URL, inzerenti budou nově vyplňovat ve viditelné adrese pouze URL cestu. Sklik na Twitteru sdělil, že se novému formátu reklamních inzerátů v Adwords přizpůsobí, aby inzerenti nemuseli připravovat dvě různé sady reklam.

 

Nové biddování s fokusem na mobily

Google představil během Performance Summitu v San Franciscu významnou změnu v biddování, která má inzerentům přinést větší kontrolu napříč zařízeními. Inzerenti budou moci nastavit individuální nabídku pro každé zařízení zvlášť (mobily, PC, tablety). Biddování na bázi zařízení půjde použít pro všechny typy kampaní vč. PLA, kde není použito biddování klíčového slova.

Inzerent nastaví základní nabídku pro zvolený typ zařízení a následně má možnost upravit nabídku pro zbylé dva typy v rozmezí -100+900%. V praxi tedy půjde zvolit smartphony coby výchozí zařízení pro biddy a následně upravit pozitivně či negativně nabídky pro PC a tablety. Pokud inzerent nenastaví nabídky pro ostatní zařízení, bude nabídka stejná pro všechna zařízení. Google si slibuje od této změny větší přesnost při optimalizaci nabídek pro různá zařízení v rámci kampaně při zachování jednoduchosti.

 

PLA na top pozicích

Seznam i Google testují zobrazení produktových inzerátů na top pozicích ve vyhledávání.

 

 

Zdroje:

Search Engine Land

AdWords Blog

Twitterový účet Skliku

Sdílejte článekShare on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0

Napsat komentář


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close