hoax a Facebook

Obsah na Facebooku už bez fake news

facebook a fake newsV poslední době se nám na Facebooku mění algoritmy zobrazování příspěvků doslova každou chvíli.

Jednou z posledních změn, kterou Facebook ohlásil, je boj proti obsahu a celkově eliminace nekvalitních stránek. A protože ani Facebook nedokáže ohlídat veškerý obsah, pojistil se návodem pro administrátory stránek, jak jednotlivé zprávy vytvářet a publikovat.

Důležité je, aby publikovaný příspěvek měl přidanou hodnotu a zároveň kvalitní, smysluplnou informaci.

 

Adam Mosseri – viceprezident společnosti Facebook – uvedl, že není jejich úkolem vybírat příspěvky, které by se měly dostat k uživatelům nebo provádět různé cenzury, ale publikovat kvalitní obsah, který je pro čtenáře přidanou hodnotou a osobním přínosem.
Pro každého uživatele je ale důležitá a přínosná jiná zpráva, tudíž se algoritmus snaží pochopit, jaký typ příspěvků je důležitý a přínosný pro jednotlivé uživatele.

 

Jak na smysluplný obsah na Facebooku?

splněnoFacebook hodnotí kvalitu příspěvku díky feedu stránek ve srovnání s osobním zaujetím každého uživatele. Pakliže administrátor touží dostat příspěvek mezi širší povědomí, musí velmi dobře porozumět svému publiku a servírovat jim právě zprávy, které chce jeho publikum číst.

 

Nabýváte-li dojmu, že tohle už tu bylo, pak pokračujte ve čtení.

Facebook tvrdí, že lidé vyžadují na stránkách nacházet pravdivé a přesné informace, a ten jim je chce nabízet.

Proto administrátorům vzkazuje, že přesnost a pravdivost by měla být základem každé zprávy na sociální síti Facebooku.

 

news

Tresty ze strany Facebooku

Jasným sdělením Facebooku, co ano a co ne, jsou tři hlavní cíle:

 

Žádný spam, žádný bulvár a zachování bezpečí

ban, zákaz na Facebooku

 

1. Zavádějící informace nebo dokonce fake news jsou pro Facebook velkým tématem. Proto je dobré si dvakrát rozmyslet, než na stránce zveřejníte zprávu, o jejímž původu a pravdivosti si nejste úplně jisti.

2. Facebook penalizuje stránky, které obsahují zveličující titulky, vytvářejí klamná očekávání nebo bulvarizují obsah zprávy.
Stejně tak postihují stránky, které vyhodnotí jako nebezpečné pro uživatele. Příspěvky s obsahem, který by mohl způsobit riziko fyzické újmy konkrétního uživatele nebo přímé ohrožení veřejné bezpečnosti, také sociální sítí neprojdou.

3. Podpora slušného chování a vzájemného respektu: Facebook postihuje i stránky, které publikují citlivý obsah – tedy obsah zahrnující nahotu, sexuální témata, nenávistné projevy, násilí či jakoukoliv formu urážky i pomluvy.

 

Facebook se prezentuje jako „komunita lidí“ a velice vážně bere i pravidla fungování této komunity. Chcete-li tedy zůstat s Facebookem zadobře, pak se musíte jeho pravidlům přizpůsobit.

 

 

Sdílejte článekShare on Facebook1Share on Google+1Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn3

Napsat komentář


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close